Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Κρεμλίνο: Συνάντηση Πούτιν και Πατριάρχη Αντιχοχείας Ιωάννη Γιαζίζι στο Κρεμλίνο για τη Συρία


Συνάντηση Πατριάρχης Αντιοχείας και πάσης Ανατολής Ιωάννη Χ Γιαζίζι με τον ρώσο πρόεδρο Πούτιν στο Κρεμλίνο.
Μετά το meeting με τους επικεφαλείς των αντιπροσωπειών των τοπικών Ορθόδοξων Εκκλησιών ο Vladimir Putin συνάντησε το πατριάρχη Ιωάννη.
Vladimir Putin: Μακαριώτατε,

Είναι μεγάλη ευχαρίστηση για εμένα να έχω έχω μια χωριστή συνάντηση μαζί σας.Είχαμε μια αρκετά λεπτομερή συζήτηση με τους εκπροσώπους άλλων ορθόδοξων εκκλησιών. Παρά ταύτα θα επιθυμούσα ν΄αδράξω αυτή την ευκαιρία για να συζητήσω την κατάσταση με τους Ορθόδοξους Χριστιανούς της Συρίας.
Είμαι πολύ χαρούμενος που σας βλέπω.
Patriarch John of Antioch and All the East: κ. Πρόεδρε, σας ευχαριστώ πολύ που κρατήσατε την υπόσχεσή σας. Αναφέρομαι στην υπόσχεσή σας να με συναντήσετε και στο διευρυμένο σχήμα με τους άλλους πατριάρχες αλλά και τώρα κι ας είναι περασμένη η ώρα. Είμαι πολύ για την προθυμία σας να πραγματοποιήσετε αυτή τη συνάντηση.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά εσάς προσωπικά και τη Ρωσία για όσα κάνατε στη Μέση Ανατολή και συγκεκριμένα στη Συρία.<…>kremlin.ru 5.12.17
www.dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο Γεώργιος Παπασημάκης για την Ορθοδοξία

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου